Дитяча поліклініка № 2 Деснянського району м. Києва (Лісовий масив)




Дитяча Поліклініка № 2 Деснянського району що знаходиться по вул. Курчатова, що на Лісовому масиві. Здатна запропонувати своїм відвідувачам широкий перелік медичних послуг. Маленькі пацієнти в дитячої поліклініки на Лісовому масиві, зможуть пройти медичний огляд у лікарів різної спеціалізації, отримати якісну консультацію лікаря-педіатра та інших лікарів. В умовах поліклініки вони можуть пройти необхідне обстеження, зробити діагностику і здати лабораторні аналізи. І після всього цього - отримати необхідне амбулаторне лікування. У поліклініці цілодобово працює - дитячий пункт невідкладної медичної допомоги.


Контактна інформація:

2077
Адреса: 02156, м. Київ, вул. Академіка Курчатова, 18А
Графік роботи: Пн - Пт: 8:00 - 19:00, Субота: 9:00 - 15:00, Неділя: вихідний
Телефон(и) реєстратури: (044) 518-86-22
Виклик лікаря додому: (044) 518-85-33
Головний лікар: Мусіч Тетяна Євгенівна (044) 518-96-86
Пункт невідкладної медичної допомоги: Працює цілодобово без вихідних телефон для довідок (044) 519-98-88, 519-98-85
У поліклініці ведуть прийом фахівці: Педіатр, Дерматолог, Офтальмолог (Окуліст), Гастроентеролог, Психолог, Психіатр, Логопед, Отоларинголог (ЛОР), Підлітковий лікар, Імунолог, Фтизіатр, Невролог (Невропатолог), Хірург, Ортопед, Інфекціоніст, Ендокринолог, Стоматолог, Масажист, Ортопед, Гінеколог
Відділення: фізіотерапівтіческое,педіатричне,стоматологічне відділення,денний стаціонар,кабінет подрастковая,кабінет щеплень
Діагностика та лабораторія: кабінет ЕКГ, УЗД, рентген кабінет, рентгенографія. Забір аналізів в лабораторії проводять в робочі дні з 8:00 до 9:30, додаткову інформацію уточнюйте за телефоном вище

Карта проїзду:


Відгуки (7)

  1. Людмила 23 may 2016, 10:29 # 0
    Останнім часом вражає якість обслуговування данного закладу. Лікарі, якщо їх можна так назвати, абсолютно некомпетентні. Наш дільничий лікар Кондратенко М.Ю. це просто жах, в неї улюблений діагноз «очень красное горло!», прослуховує дитину поверхнево, діагнози ставить з потолка, в картці записує те чого і близько немає.
    Викликати лікаря можна тільки якщо в дитини є температура, якщо немає, навіть якщо вночі була, лікар на виклик не прийде, маєте йти до поліклініки з хворою дитиною, навіть якщо це грудний день. Тому взагалі не бачу сенсу в цьому закладі. Дитину вам там не полікують, а можуть навіть нашкодити.
    1. Вікторія 30 may 2016, 14:30 # 0
      Жахливий заклад!!! Нікому не раджу лікувати дітей від серйозних хвороб, лише справки і для галочки. За місцем проживання змушена обслуговуватись у них з нарождення. Халатність, повна безвідповідальність, неосвіченість призвели до 2 групи інвалідності.від пневмонії лікують 3 тижні (висновок за знімком) — безрезультатно.Лише інститут пульмонології ставить адекватний діагноз і виявляє не запалення а кістозну дисплазію. Лор призначає турундочки коли з очей вже йде гній від їх ефективного лікування і нащастя стаціонар зміг вилікувати ще до появи мінінгіту.Алерголога немає впринципі.Завідуюча — психічно хвора і неврівноважена людина.Щоб отримати направлення в інший заклад, потрібно вислухати істерику, хамство. Після 16 років співпраці з цим закладом, з батьками одразу ж звертаємося в стаціонар, або іншого кваліфікованого спеціаліста. Молодший хворіє астмою, педіатрія не може нормально прослухати і ставить пневмонію, коли ж насправді це бронхоспазм. Мало того що лікарі не мають належної осіти, вони навіть не знають, не хочуть і не дають направлення в інші клініки.Таким чином після всіх звернень до інших спеціалістів Інститут Амосова, Інститут Пульмонології, Ортопедії, рекомендують подавати заяви і звертатися до суду, щоб такий заклад припинів своє існування. Той же Інститут ортопедії оформлював інвалідність, чим мала б занятися поліклініка ще 13 років тому. Хочу застерегти батьків, не робіть зі своїх дітей інвалідів, а в цьому закладі по-іншому не виходить.
      1. Сергій 30 may 2016, 14:31 # 0
        Добрий день, хочу висловити частину негатива щодо роботи дитячї поліклініки № 2 Деснянського району м. Києва (Лісний масив).
        Я, з дружиною 30.05.16, понеділок з ранку 11.00, вирішили пройти мед огляд нашого сина, йому 1,2міс., по факту:
        — ЛІКАРІВ НА ПРИЙОМІ НЕМАЄ (є одні медсестри) хірурга, невропатолога, лора, окуліста
        на прийомі був стоматолог
        — запис до хірурга ТІЛЬКИ по четвергам, і тільки на НАСТУПНИЙ тиждень — СЬОГОДНІ НА СЬОГОДНІ ЗАПИСАТИСЬ НЕМОЖНА — МАРАЗМ
        — КЕРІВНИЦТВА ПОЛІКЛІНІКИ ТАКОЖ 30.05.16, понеділок з ранку НЕ ВИЯВИЛОСЬ, висловити побажання удалось тільки старшій медсестрі (яка пообіцяла індивідуально нас підвести до хірурга в нього прийом з 14.00 і попросить щоб він оглянув нашого сина).
        — під час розмови старша медсестра невзначай висловила своє зауваження що ми з биківні і у нас є своя амбулаторія, в якій ми повинні проходити огляд. І на Курчатова роблять уступку роблячи огляд тут.(в амбулаторії Биківні даних лікарів по факту немає) І я житель Деснянського р-ну виходить повинен радіти такій уступці…
        — я попросив у старшої медсестри книгу жалоб і пропозицій, на що отримав відповідь ЩО ЇЇ НЕМАЄ І замість неї ПОТРІБНО телефонувати на 1551…
        — розкладу роботи лікарів на сайті немає, записатись на прийом по тел не роблять, треба приїхати і самостійно записатись… по інтернету це зробити ніяк…
        — На нашу думку така велика поліклініка працює на 20%
        — поки я ходив по поліклініці питаючи у людей в білих халатах де можна поскаржитись, я зустрічав одних медсестер…
        1. Сергій 30 may 2016, 14:32 # 0
          Шановні батьки, прошу писати куда можна писати і телефонувати, щоб змінити цей…. Дякую.
          я написав:
          moz@moz.gov.ua
          ez@moz.gov.ua
          а також телефонувати (044) 200-07-80, Гаряча лінія МОЗ, 044 2784191 гаряча лінія лікарень.
          1. Lena 03 november 2016, 16:56 # 0
            Хочу звернутися до аміністрації району з приводу обслуговування дітей у Дитячій поліклініці №2 Деснянського р-на. На протязі останніх 2 років не вистачає дільничих педіатрів, якщо прийшов на прийом до лікаря, ти маєш провести 3-4 години під кабінетом, щоб попасти на прийом. Моя дитина дуже сприйнятлива до усіх вірусів, які заселяють данне приміщення. Діагноз дитини обструктивні бронхіти з алергічним компонентом. На протязі усіх років життя, дитини лікувались у багатьох лікарнях, і до поліклініки ми звертаємось у крайніх випадках. Але навіть ці рідкісні звернення викликають массу негативу. Ось і зараз з 01.11.2016 р. придумали, що до дільничного потрібно записуватись завчасно, навіть, якщо потрібна довідка. На сьогоднішній день, у мены особисто виникла проблема взяття довідки до школи: я зателефонувала до реєстратури, щоб дізнатись, коли приймає, дільничний, на що почула відповідь- лікар на лікарняному, зав педіатрії — на курсах, запитую до кого йти, знов відповідь — «ми ще не знаємо, приходьте завтра». ЦЕ НОЕСЕНС, я працюю і не маю часу весь день бігати до поліклініки: спочатку у 8 годині ранку, щоб записатись, а потім у 11-й займати чергу і потім ще 2 години, щоб отримати хоч якийсь результат.
            1. Ольга 10 november 2016, 18:10 # 0
              Сьогодні з цим питання зверталась на гарячу лінію МОЗу, а також у районне управління охорони здоров'я 590-86-29, шановні батьки, дзвоніть, треба якось колихати цю химерну структуру, за дітей страшно, так як вони лікують. В управлінні здивувались, що не записують по телефону))
            2. Ігор 02 december 2016, 00:02 # 0
              Отож бо й воно. З вищесказаного робимо висновок… що Ви, шановні батьки пацієнтів, довели лікарів поліклініки настільки, що вони позвільнялися з роботи. З Вами ніхто не хоче йти працювати. Навіть педіатри до вашої поліклініки не йдуть, не кажучи про вузьких спеціалістів. Можете дутись скільки влізе, але нововведення прийому за попереднім записом- вимушена міра. Так лікар зможе прийняти хоча б частину хворих. Всіх не прийме фізично. Дільниць в амбулаторії десяток, на кожній по 800 дітей. Прийом веде 3 лікарі. Якщо дозволити йти на прийом всім: і тільки-но захворілим і хворим і тим, хто одужує, і тим, хто хоче закрити (відкрити, продовжити лікарняний лист), то коридор буде набитий битком, а лікар не закінчить прийом до ранку наступного дня (а вранці прийде нова орава бажаючих оглянутись). А лікарю теж необхідний відпочинок. Це врахували? Що стосується викликів лікаря додому: «Викликати лікаря можна тільки якщо в дитини є температура, якщо немає, навіть якщо вночі була, лікар на виклик не прийде, маєте йти до поліклініки з хворою дитиною, навіть якщо це грудний день.»- Ви знущаєтесь? Особливо, якщо це грудний день, не ведіть свою хвору дитину до здорових немовлят. Якщо лікар ходитиме на кожен пчих і пук на дім, то викликів буде з 40 на день. З кожної дільниці. А дільничних лікарів, якщо Ви не помітили, недостатньо. І тим бідолахам, котрі лишились, доводиться ходити на свої виклики плюс брати виклики «осиротілих» дільниць. Воно їм треба? Через таке відношення з боку батьків, лікарі й кидають роботу. Тому на виклик лікар іде до тих дітей, котрих не можна привести до лікаря. Ви ще й огризаєтесь, коли лікар прийшов ввечері, коли Ви і Ваші діти вже поснули? Подякуйте, що взагалі прийшов! Робочий день до 19:00. Задля Ваших дітей лікарі ходять до 23 години вечора, а ви ще й огризаєтесь? Якщо бачите, що стан дитини погіршився до приходу педіатра, не треба дзвонити в поліклініку і лаятись, дільничний лікар все-одно нічого не вдіє, бо медикаменти в укладці не носить. Викличте невікладну допомогу, вони мають ліки і нададуть допомогу (не зловживайте цією можливістю, якщо Ваша дитина може дочекатись дільничного педіатра, не викликайте невідкладну, бо її допомога необхідна зараз іншому пацієнту). І після цього відмініть виклик дільничного педіатра. Якщо стан дитини загрозливий (кровотеча, задишка, посиніння шкіри, нестримне блювання чи діарея більше 10 раз на день, судоми, втрата свідомості, температура вище 39 і не збивається нічим, висипка з крововиливами в шкіру ( а також дитина закинула голову, підігнула коліна і вигнула спину і кричить), якщо сталось ураження електричним струмом) не гайте часу, дзвоніть одразу 103. На тему прийому в поліклініці: зазвичай, лікар має 15 хвилин на огляд одного пацієнта. Прийом триває 3 години. Скільки хворих за день прийме лікар? 12. Решта приходить завтра, або йде до чергового педіатра (котрий також звільнився). Припустимо, лікар погодиться приймати пацієнта за 10 хвилин. 18 хворих на день. Це- клямка, менше часу на огляд пацієнта не можна витрачати в принципі. А яка кількість Вас приходить? Вам відмовляють в прийомі? Невдячні. Та ще й гризетесь в коридорі. І на медсестер кидаєтесь. Для Вас введені 4 годинні прийоми. Не варто вдячності. Все одно не оціните. Далі: соплі, горло і температуру до 38,5 навіть Ви можете лікувати самостійно. Не прикидайтесь дурнішими, ніж є насправді. Одужаєте- прийдете за довідкою. Необхідність відкрити лікарняний лист по догляду за дитиною- інша справа. Без огляду педіатр його не відкриє. Але давайте начистоту. Ваше 12-річне чадо не зможе посидіти вдома одненьке з температуркою 38 і пити чай літрами, шмаркати соплі, полоскати горло, смоктати трахісан і бризкати хлорофіліпт в горло? Не брешіть собі. ВАМ хочеться скористатись приводом прогуляти роботу виправдовуючись доглядом за дитиною. Як Ви переконались, відкрити лист-то пів-біди, от щоб продовжити його і закрити- запис на прийом за тиждень (самі винні! Ви самі приходите і записуєтесь в журнал! Не реєстратура! Пеняйте одне на одного, а не на поліклініку!) а наступний огляд на 3-й день. Вловили підвох? Тож думайте головою, чи воно того варто? Погуляти 3 дні, 1 з них простоявши в черзі на продовження листка. Будьте людьми! Немає необхідності відкрити лікарняний (я знаю, що то ваше суверенне право!)- не відкривайте. Іншим працюючим батькам з малими дітьми потрібніше потрапити на прийом. Без Вас, черга стане коротшою. Якщо симптоми важчі, ніж ознаки банальної застуди, чи загострилось хронічне захворювання- звертайтесь безумовно. Відсіявши необосновані звернення, при котрих немає необхідності в огляді лікаря, ми розгрузимо лікарів, котрі залишились і дамо можливість потрапити на консультацію тим, хто того потребує. Раніше батьки були самостійніші і відповідальніші, загартовували дітей і не смикали лікаря на дрібниці. Самі могли дати раду при застуді. А зараз Ви ще й вакцинами перебираєте (безкоштовними!), мовляв, корейську не хочу, індійська не подобається, «а я в інтернеті читала, що...» і т.д. Зажрались. Поки що все. Видихнув, пішов пити пасіфлору. Дякую за увагу. Не хворійте.
              Дякуємо за увагу!
              Виділіть помилку та натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити адміністрацію.